دانلود نرم افزار Smart Computer Scheduler برای برنامه ریزی و کنترل سیستم

مقدمه

تا به حال شده است که خواسته اید کامپیوترتان را در یک زمان مشخص برای مثال بعد از دانلود یا بعد از نصب یک برنامه و … برنامه ریزی کنید که در آن زمان یک سری عملیاتی را انجام دهد؟ یا مثلا خواسته اید که کامپیوتر، یک برنامه را در یک زمان مشخص باز کند؟ این نرم افزاری که در ادامه دانلود خواهید کرد، یک نرم افزار کاملا رایگان می باشد که همه این توانایی ها را به شما می دهد تا بتوانید کنترل و تسلطی کامل بر کامپیوتر و سیستم خود داشته باشید. این نرم افزار به صورت روزانه، هفتگی و دستی قابل برنامه ریزی می باشد که نه تنها از برنامه Task Scheduler ویندوز امکانات کمتری ندارد بلکه به مراتب از آن نیز پیشرفته تر است! در تنظیمات این نرم افزار شما می توانید تنظیم کنید که بعد از سپری شدن زمان تعیین شده، یک سری عملیات مهم و ضروری دیگر را نیز انجام دهد. برای مثال یک فایل یا برنامه اجرایی (Executable) را اجرا کند. حال این فایل می تواند یک فایل موزیک (که می توان به آن، به عنوان یک آلارم نگاه کرد.) و یا هر فایلی دیگر باشد؛ می تواند یک فایل یا برنامه را در زمان برنامه ریزی شده ببندد، یک اسکریپت (کد) را اجرا کند، چند فایل و یا چند فولدر را پاک کند، یک یا چند فایل یا فولدر را به مکانی دیگر کپی کند و یا به اینترنت وصل شود و یا از آن قطع شود. همچنین می تواند اطلاعات (History – Cookies – Cache – Saved Passwords و …) مرورگرهای رایج مانند اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اُپرا و یا Safari را پاک کند. این برنامه قابلیت برنامه ریزی آن را دارد که قبل از انجام عملیاتی مانند Shutdown و … یک صفحه تمام صفحه را نمایش دهد و به شما اطلاع دهد که سیستم شما در حال خاموش شدن یا ریستارت شدن می باشد و شما می توانید این پیغام را نیز برنامه ریزی کنید که چه مقدار به شما مهلت دهد تا بتوانید فایل ها و مدارک خود را ذخیره کنید (البته این پیغام دو عدد دکمه دارد که یکی می تواند آن عملیات را در همان موقع و به صورت آنی انجام دهد و دیگری می تواند آن پیغام را ببندد و عملیات را متوقف کند. همچنین می توانید تنظیم کنید که در مواقع نمایش این پیغام، صداهای هشدار دهنده نیز پخش کند تا شما را مطلع کند. مورد دیگر این است که در تنظیمات این نرم افزار (که می توانید آن را با زدن کلید F12 و یا رفتن به منوی Tools > Options باز کنید.) یک زبانه به نام Authentication وجود دارد که امکان رمز گذاری بر روی برنامه را به شما می دهد تا فقط کسانی بتوانند وارد آن شوند که رمز آن را می دانند. (که از این قسمت می توان نتیجه گرفت برای کسانی که می خواهند فرزندانشان فقط در یک بازه زمانی مشخص شده با سیستم کار بکنند، خیلی مفید است و قابل برنامه ریزی است.) زبانه دیگری نیز موجود است به نام Customization که به شما اجازه می دهد تا رنگ های محیط برنامه را تعویض نمایید (که به سلیقه شما بستگی دارد). در آخر، این نرم افزار در حالت پیش فرض، در زمان اجرا شدن برنامه، به طور اتوماتیک بروزرسانی می شود (البته در صورتی که ورژن جدید در سایت موجود باشد). ضمنا این نرم افزار در مسیر نصبی پوشه ای را ایجاد می کند به نام Logs که در آن شما می توانید مشاهده کنید که برنامه چه عملیاتی را درست انجام داده و در چه مواردی دچار مشکل شده است.

امکانات و نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • محیط کار زیبا
  • راحت بودن کار با آن
  • دقیق و بی خطا بودن
  • پشتیبانی از Shutdown – Logoff – Restart – Lock – Sleep – Hibernate
  • امکان پاک کردن اطلاعات مرورگر های مختلف از جمله Internet Explorer – Google Chrome – Mozilla Firefox – Opera – Safari
  • امکان اجرای یک عملیات مانند باز کردن یک فایل یا برنامه، بستن یک فایل یا برنامه، اجرا کردن یک اسکریپ، پاک کردن فایل یا فولدر، کپی کردن فایل یا فولدر به یک مکان معین، قطع و وصل شدن به اینترنت
  • امکان برنامه ریزی به صورت روزانه، هفتگی و دستی
  • مصون بودن از نظر ویروس و بدافزار
  • نصب آسان
  • امکان استفاده از نرم افزار به عنوان یک ساعت زنگ دار
  • بررسی ورژن جدید از طریق اینترنت و به روز رسانی خودکار

Features

1. Supports multiply tasking
2. Shows events, remaining time and the Clock
3. Advanced settings
4. Ability to choose whether you want program to use high, low, or medium CPU priority
5. Comfortable
6. Free to use
7. Checks for new versions
8. Plays different sounds when the task is performing.
9. Deletes browser’s Cache, Saved Passwords, Cookies, etc.
10. Periodic schedules: Daily, Weekly, or Custom.

حداقل سیستم موردنیاز – Minimum System Requirements

Operating System: Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10 (Does not support Windows XP)

CPU: 1GHz

RAM: 256MB

Minimum Framework Version: .NET Framework v3.5

موارد قابل یادآوری

  • توجه داشته باشید در قسمت تنظیمات مرورگرها، چنانچه مورد Delete entire data انتخاب شود، به منزله ی برگرداندن مرورگر شما به تنظیمات کارخانه می باشد. لذا تمامی فایل ها از جمله رمزهای ذخیره شده برای ورود به سایت های مختلف و Bookmark های مرورگر همگی از بین خواهد رفت. لذا توصیه نمی شود از این گزینه استفاده کنید و بهتر آن است که قسمت هایی که مشخص شده است را انتخاب کنید.
  • اگر برنامه را طوری تنظیم کرده اید که اینترنت را قطع کند، برای وصل کردن دوباره آن از منوی Tool > Tools > Connect to Internet استفاده کنید.

بخش دانلود – Download Section

بخش دانلودتوضیحات

لطفا پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با این نرم افزار، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Help us improve this software by sharing your comments and advises.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا پیرو
علیرضا پیرو(@peyro)
عضو
شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۲:۵۸

سلام

مرسی از نرم افزار خوبتون خیلی مفید و کاربردی هستش کار کردنم باش اسونه

این وبسایت جهت تقویت در خدمات، از کوکی های مرورگر شما استفاده می کند. قبول کردن

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x