دانلود نرم افزار doPDF v8.8.947 برای تبدیل فایل به PDF

یکی از مهم ترین و ضروری ترین و رایج ترین فایل ها برای اشتراک گذاری متن خود، فایل PDF است و اکثر ماها با آن سر و کار داریم. حال بعضی اوقات می خواهیم متون و سندهای خود را برای دیگران به اشتراک بگذاریم ولی با مشکلی مواجه هستیم و آن هم تبدیل به فایل PDF است. اما ما در این پست مشکل شما را حل می کنیم.

شما با استفاده از این نرم افزار مفید و رایگان می توانید به راحتی فایل های متنی از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت و … خود را به PDF تبدیل کنید. این نرم افزار در قدم اول بر روی سیستم شما یک پرینتر مجازی نصب می کند و سپس شما می توانید در هر جا از جمله مرورگر، ورد و … دستور پرینت را به آن بدهید و این نرم افزار سریعا آن را برایتان به فایل PDF تبدیل کند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و یکی از نقاط قوتی که شامل می شود آن است که این نرم افزار کاملا رایگان است و نیازی به کرک کردن و قفل شکستن ندارد و هزار دردسر را از شما سلب می کند. یکی دیگر از نقاط قوت این نرم افزار، گنجانده شدن یک افزونه در این نرم افزار برای Microsoft Office است؛ بدین صورت که وقتی این نرم افزار را نصب کنید، در Word یک عدد تب جدید باز خواهد شد و از آن تب شما قادر به تبدیل سند خود به PDF هستید.

تصاویری از محیط نرم افزار

بخش دانلود

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
میهمان
پنجشنبه، ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۶:۵۶
امتیاز :
     

متو گرم

مرجان
میهمان
دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۷:۵۱

کارتون حرف نداره

سوگول
میهمان
پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۲:۳۹:۰۸

سلام ممنون

dereken
میهمان
چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۲:۴۷

Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I’ve really enjoyed browsing your weblog posts. After all Ill be subscribing for your feed and I hope you write once more very soon!
#Sensored#

رضا
میهمان
یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۴:۲۹

تشکر

این وبسایت جهت تقویت در خدمات، از کوکی های مرورگر شما استفاده می کند. قبول کردن

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x