نرم افزار مخصوص سایت گلستان (مرورگر گلستان)

شما شاهد مرورگری هستید که می توانید با استفاده از آن سایت جامع دانشگاهی گلستان را اجرا کنید. این نرم افزار قابل اجرا در هر نسخه از ویندوز می باشد. از جمله: ویندوز 10، 8.1، 8، 7، Vista و XP. البته اگر شما ویندوز 7 یا XP دارید می توانید راحت تر با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر این سایت را باز کنید. در صورتی که شما از نسخه ویندوز بالاتر از هفت استفاده می کنید، به دلیل بالا بودن ورژن ویندوز همینطور اینترنت اکسپلورر و قدیمی بودن سیستم گلستان، بنابراین این دو با هم سازگار نمی باشند و سیستم کامل بارگذاری نمی شود. این بود که بنده نرم افزاری مطمئن را در اختیار شما می گذارم که توسط اینجانب و با زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت (VB.Net) برنامه نویسی شده است. البته نرم افزار دیگری نیز در این قبیل وجود دارد که نامش “Golestan Software” اما از امکانات اندکی برخوردار است. البته این نرم افزار هم خیلی پیشرفته نیست و بسیار مناسب است و می توان روی آن حساب کرد!

بخش دانلود

بخش دانلودتوضیحات

توجه: این نرم افزار از هیچگونه کد مخرب همانند ویروس یا بدافزار تشکیل و ساخته نشده است و کاربردی ندارد بجز برای سیستم گلستان!

نکته آموزشی: وقتی که وارد نرم افزار می شوید، همانطور که در فرم خوش آمدگویی ملاحظه خواهید کرد، شما نمی توانید آدرس اینترنتی سایت گلستان را به صورت دامین وارد نمایید (به این صورت: https://golestan.ac.ir) و شما می بایست آدرس صفحه لاگین یا ورود را وارد کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AZIZI
AZIZI
میهمان
جمعه، ۸ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۳۱:۲۴

لینک دانلودش خرابه ؟چرا نمی تونم دانلود کنم

danial25
danial25(@danial25)
عضو
چهارشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۲:۲۳

با سلام…عاللللللییی بود…تشکر فراوان

ben2a2
ben2a2(@ben2a2)
عضو
دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۲۸:۰۹

سلام هزاران درود و تشکر بابت برنامه خوبتون ولی برنامه برای من فقط صفحه اول رو باز میکنه میزنم مثلا صفحه پرداخت شهریه باز نمیکنه مینویسه امکان باز کردن صفحه جدید امکان پذیر نیست

f-mvh
f-mvh(@f-mvh)
عضو
شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵:۴۰

مینویسه the hostname could not be parsed

f-mvh
f-mvh(@f-mvh)
عضو
شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷:۲۷

باز وارد نمیشه که

این وبسایت جهت تقویت در خدمات، از کوکی های مرورگر شما استفاده می کند. قبول کردن

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x